SKIN WATCHERS LUCID WHITE FOAM CLEANSER - Измиваща пяна за лице. Мнение.

Здравейте страхотни хора! :)
Както вече сте разбрали от заглавието, днешната публикация ще бъде посветена на моето мнение за един страхотен корейски продукт за почистване на лице. Съдейки и по първото ми изречение, предполагам се досещате, че мнението ми е положително :)!


Сдобих се с тази измиваща пяна началото на есента. Исках да тествам максимално продукта, за да придобия цялостно мнение и да ви разкажа колкото си може по- точно за нея.
Нека започна с това, че тя е подходяща за всички типове кожа и е базирана на растителни екстракти. Другото и страхотно качество е,  че е лишена от всякакви химически  консерванти едни от които са парабените и феноксиетанола, които все повече започвам да отбягвам, колкото и трудно да е.




Тази пяна се оказа идеалният почистващ продукт точно за моята кожа. Имайки се в предвид това, че кожата ми е комбинирана към мазна ме озадачи фактът, че пяната е предназначена за всеки тип кожа и  ми изникна в главата въпросът дали няма да е леко пресушаваща за сухите кожи, при положението, че на мен ми е ОК...
Проведох мое лично проучване, за да разбера как се отразява на останалите кожи, като "изследваните" бяха сестра ми, майка ми и приятелка, които са със суха, нормална и комбинирана кожа.
Оказа се, че сестра ми(суха кожа) и идва изсушаваща, ако я използва сутрин и вечер, но един път в деня и действа прекрасно. Майка ми и приятелката ми са с комбинирани кожи  и им се отразява страхотно при ползване сутрин и вечер. Та така стигнах до извода (лично за мен, разбира се), че по- скоро е подходяща за комбинирани и мазни кожи.
Все пак, ако някой с друг тип кожа я използва, или я е използвал ще съм изключително щастлива, ако ми напише как се отразява :).

Ефектът, който усещам и виждам върху моята кожа е наистина положителен! Обожавам начина, по който я почиства- в дълбочина. Видимо си личи, че след измиване лицето ми е освежено, матирано, в същото време сияещо и най-вече чисто. Обожавам такива измиващи продукти :). Винаги съм казвала, че за мен няма нищо по-хубаво от чиста кожа на лицето и чиста коса :)
Ароматът и е много лек, фин и приятен. Усеща се нещо между плод и цветя. Много приятничък.

Консистенцията е много интересна. В опаковката наподобява паста за зъби, изстисква се малко количество, и с малко вода и "разтриване" в ръцете се превръща в пухкава пяна :). Икономична е, понеже с много малко от продукта става богата пяна и е напълно достатъчно за измиване на цялото лице.





Относно сваляне на грим с нея въпросът е малко относителен. Пробвала съм я за това, но усещам след това лека сухота в зоната около очите и по-скоро не е подходяща за сваляне на очен грим, а само за лице. Фон дьо тен-а го почиства доста добре, но няма как да не се мине след това и с друг продукт за по-голяма сигурност.

Мнението ми е изцяло положително! Нямам забележки от към приложението на пяната върху лицето ми, и ако сте с моят тип кожа (мазна) съм почти сигурна, че ще ви хареса както на мен.

Ако желаете да я поръчате, това е сайтът: http://kocos.bg/

Коментари

Популярни публикации