Минерална козметика от MARTAminerals- най-добрия комплимент, който може да направите на кожата си!

Здравейте :)!
Днес моето вдъхновение да седна и да напиша този пост, е една страхотна марка, благодарение на която успях да се докосна до една толкова чиста и екологична декоративна козметика.
Това е първият ми досег до такъв тип продукти и наистина бях много заинтригувана от тях, любопитна към това как се използва, защо точно минерална и най-общо казано очаквах пратката си с огромен интерес!
Днес ще ви говоря за натуралната козметика на марката MARTAminerals. Те бяха така добри да ми предоставят няколко от техните продукти, които аз да тествам и да се запозная по- отблизо с този тип козметика, която все повече нашумява и се популяризира сред жените и доста известни гримьори.

Предлагам първо да ви разкажа какво точно представлява минералната козметика, и защо тя е полезна за нашата кожа, и след това ще ви запозная отблизо с продуктите, които аз тествах :).

Самото име "минерална козметика" говори само по себе си, че става дума за натурално чист продукт, който в себе си съдържа минерали, които както знаем са изключително полезни за кожата и като цяло за тялото ни. Нашето тяло "попива" 90% от  всичко, което слагаме върху кожата си- вредни съставки, химии... Минералната козметика ни печели с това, че тя освен, че по никакъв начин не вреди на кожата ни, няма нищо вредно в нея, а и е полезна!
Не запушва порите, не вреди на нежната кожа около очите, и е подходяща за всеки един тип кожа, дори и най-чувствителната. Тук говорим за 100% -натурални съставки.Този тип козметика не съдържа оцветители и химикали: алкохол, талк, парфюми, оцветители, минерални масла и консерванти!  Другото интересно при нея е, че тя е изцяло от сухи съставки, тоест тя е прахообразна и някои продукти се нанасят доста интересно.
Не запълва порите и кожата диша и след нанасяне на грима, не само маскира порите, без да ги запушва , но и овлажнява кожата, помага да се намали появата на нови бръчки. Стимулира защитните процеси срещу преждевременно стареене на кожата. 
Това са малка част от положителните страни на минералната козметика, наистина малко. :)
Продуктите, които аз избрах да тествам са няколко нюанса сенки, както и така интересната за мен основа/ фон дьо тен под формата на пудра и коректор. Самите продукти на марката се предлагат в различни размери или по-скоро грамажи, което е повече от страхотно. Именно за това и избрах от всички грамажи, за да ви покажа как изглеждат.

Първият продукт, за който ще ви разкажа е основата, и като казвам основа това е фон дьо тена, който е под формата на пудра и нанасянето му беше голямо предизвикателство за мен :). Бях доста учудена, че този продукт не се води фон дьо тен, а основа и това още повече засили интереса ми. Трябва да знаете, че ако решите да си закупите такъв продукт, нанасянето му не е като всяко едно стандартно нанасяне. Още в началото представителката на фирмата ме запозна доста добре с използването на тази минерална козметика и сега аз ще се постарая максимално, за да ви дам най-точните съвети :).

Та за основата... тя както казах заема мястото на стандартния фон дьо тен. Нанасянето и иска малко повече "репетиране" (поне при мен беше така), но след третия път постигнах перфектно изглеждащ нанесен продукт. 
За да я използваме преди това трябва да сме нанесли обикновен хидратиращ крем за лице, защото в случая той ще играе ролята на праймър. След това с подходяща четка за грим (като тук може да използвате каквато на вас ви е удобна) вземате малко от продукта, като се стремите продуктът да не остане на върха на четката, а по-скоро да попие във вътрешността на косъмчетата. След това с полиращи нежни движения започвате да нанасяте на лицето до получаване на нежен вид на кожата и в никакъв случай напластен. Повече за това може да прочетете тук
Тази основа е един  фин и нежен продукт, който буквално кара кожата да сияе. Няма го това омазняване, което е присъщо на повечето продукти в тази категория. Не  ми запушва порите, не подтиква образуването на излишен себум. Усещането което се създава, е че сякаш кожата е копринена, нежна.. Страхотен продукт, наистина. Аз избрах продуктът да е от 5g., което всъщност е и най-голямата опаковка, нюансът, който сметнах, че ще пасне най- добре и поръчах е MediumNeutral Full cover и наистина се оказа точния цвят за мен.Премахва се много лесно с измиващ продукт и любимото ми в него е, че има много фина покривност, която не е като ефекта маска.

Останала козметика, която аз избрах да тествам са няколко единични сенки, в страхотни цветове. Ако трябва да бъда честна, ги повечето ги поръчах както се казва на късмет. Всички цветове, които се предлагаха в сайта бяха толкова красиви, че на мен ми беше изключително трудно да избера определени. Спрях се на няколко, които всъщност нямам в колекцията и наистина се надявах да са това, което изглеждаха.Красоти!
С някои от сенките успях да сътворя и няколко грима, за да може да добиете истинска представа за цветовете, а останалите ще ви ги покажа нанесени на ръката.

-Mermai Eyeshadow  е сянката, която ме спечели още в момента, в който я видях в сайта им. Това е един невероятно красив морско син цвят, който веднага те кара да развихриш въображението си, ида създадеш шеьоври. Въобще предразполага към експериментиране. Може да се използва както нанесена на целия клепач, така и само като акцент, всякак стои красиво, но все пак зависи и от окото- цвят, форма. Нанесена върху база не помръдва. От това може бих бях най-изумена колко издържливи са тези продукти всъщност. Цветът е супер пигментиран и красив... Нанасянето отнема малко повече работа и според мен много зависи и каква четка ще се използва, за да се постигне максималния красив ефект. Аз работих с плоска четка. Сянката е в опаковка от 1g.



- Следващата сянка, която също ми е много любима и красива е Baby Roses . Уникално красив цвят, който определено остава в съзнанието. В момента, в който го отворих като получих пратката си бях влюбена в него. Суочнах си го и не спрях да гледам цвета. Разкошен перлен цвят, който сменя цвета си. Съчетава  в себе си розово, синьо, зелено, бяло. Невероятен, ако трябва да го опиша с три думи е невероятен хамелеонов цвят.Опитах се да го пресъздам максимално реален в грима, дано наистина видите истинската му красота. И тази сянка поръчах в 0,7g., която ако не броим тестера е най-малка.
 - Yellow Matte е другата сянка, която поръчах от сайта на MARTAminerals. Това е наситено жълт слънчогледов цвят, който нанесен на клепача не губи дори малко от наситеността си. Много силен цвят,  за който е нужно малко количество от продукта, за да се прояви на клепача. Отново ми прави впечатление и няма как да не го кажа, че има отлична издържливост. Направих лек грим и с него, но за съжаление нямах възможността да снимам. Красив цвят, който отново е подходящ както за целия клепач, така и само за акцент, според тоалета, формата на окото и отново цвета.Тази сянка отново идва в опаковка от 1g.

 - И последният цвят, който тествах е Green Tea veil. Обикновен "кремав" нюанс, както най-точно аз го оприличавам. Винаги имам в несесера си палитра с такава сянка, или  в случая вече нося тази единична сянка с мен, когато се налага да  се гримирам другаде. Това такъв тип цвят, който може да се използва ежедневно, просто да изравни клепача, да се създаде свежест на окото, или да се използва като преливащ или базисен цвят. Доста полезен и определено използван от мен през последната седмица цвят. Идва в опаковка от 1g.
 - И последния продукт, който тествах беше под формата на тестер, което означава, че идва в малко пликче. Продуктът е завършваща пудра в кремав земен цвят, която е подходяща като сянка за преливане или зя целия клепач.Като пудра дава страхотен финиш, без да кара кожата да изглежда изкуствено. Отново много добро попадение.














Като заключение, мога да кажа, че това е уникална козметика, с която се харесахме взаимно. бях много любопитна да се докосна до такъв тип продукти, да видя каква е издържливостта на продуктите, как се работи с тях, какво е особеното и т.н. Останах с отлични впечатления и мисля да си поръчам още няколко други единични сенки, за които се колебаех още в началото. Това са много трайни продукти, с отлична издържливост, отлично качество, без вреди към кожата. Това ме и спечели. Определено това, че тази козметика е минерална ще е причината отново да влезна в сайта и да поръчам и други неща. :) Екипът на MARTAminerals  е много любезен, отзичиви са и дават подробни и подбрани отговори на всичко, което запитате. Това е сайтът, който наистина ви призовавам да разгледате и да изберете вашите продукти :) : http://martaminerals.eu/bg/

Коментари

  1. Аз малко се обърках...праймер, база,фдт като пудра?! В крайна сметка си е фдт и стоп.
    Аз толкова години пробвам,но така и не се разбираме с минералната козметика ��

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Основата в минералната козметика е всъщност фон дьо тенът, поне аз така разбрах и така го използвам. Той си е всъщност насипна пудра, която играе ролята на фон дьо тен :).. Сложничко е да, отначало и аз доста се пообърках :)

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации