★♡♡♡ Essence база + Essence топ лак = 3 пъти по-издържлив лак на ноктите / Гел лак без лапма /. ♡♡♡★

Здравейте прекрасни :) . Напоследък забелязвам ,че съм се вманиачила по марката Essence . Купувам си тяхна козметика може би от около 2-3 години , но в последната година ,ако трябва да бъда честна буквално "злоупотребявам с тях "  :д . Причината аз да ги харесвам е е ,че имат наистина много  богат асортимент от качествена козметика ,която е на много достъпна цена .
През тези години съм си купувала червила , сенки , спирали ( тук искам да спомена ,че любимата ми спирала е I Love Extreme отново на  Essence ), четки и  мисля ,че дори съм изпробвала цялата им серия продукти за чиста кожа .Никога до скоро не бях пробвала техни лакове .

Напоследък доста популярност придобиха  техните гел лакове  ,за които не ви трябва лампа -The gel nail polish  или по-скоро техният топ лак , който обещава да удължи издържливостта на лака ви с 60% . Изписаха се доста положителни  ревюта посветени на този топ лак ,и ако не се лъжа имаше момент ,в който беше наистина трудно да го намериш ,защото се изкупуваше като "топъл хляб" .

След 2 години с гел на ноктите ,а последната година изцяло с гел лак , преди месец реших ,че е време да спра и да си дам почивка .В този период сигурно е излишно да разказвам в колко покъртително състояние  меко казано бяха ноктите ми . Благодарение на една много добра терапия за нокти ,за която можете да прочетете тук ,успях да ги докарам   до едно доста добро положение. След този 2-годишен  период беше доста трудно някакъв лак да се задържи на нокътя ми повече от 2 дни ... Реших ,че ще си купя топ лака и базата на Essence ,за да тествам лично дали  наистина лакът ми ще издържи толкова много време,колкото всички говорят . В комбинация с тях си взех и няколко  лака от серията им The gel nail polish  ,както и изсушитела им за нокти Nail Art express dry drops .

Първите ми впечатления бяха свързано с базата .Веднага щом я нанесох забелязах как буквално попива в нокътя и не се налага да изчаквам да изсъхва . След като преминах към лака останах меко казано изумена колко е наситен само от едно нанасяне и как няма нужда от повтаряне . След нанасянето и на топ лака забелязах ,че лакът ми след трите стъпки изсъхва поне 2 пъти по-бързо от всички лакове които някога съм ползвала . Наистина не преувеличавам .  Най-изумена бях от ефекта на изсушитела  . Той представлява шишенце с водниста мазна течност ,която се капи с пипетка върху всеки нокът. След тази четвърта стъпка ви гарантирам ,че лакът ви ще изсъхне за по - малко от 10 минути . 
Когато за пръв път използвах тези лакове бях на почивка .След киснене цял ден в морето и басейна ,и вземане на душ минимум 2 пъти на ден лакът ми издържа 5 дни след което взе да се кърти в края на нокътя .Както споменах отдадох това на водата .Когато се върнах от почивката и се лакирах ,лакът ми не помръдна 8 дни . Наистина бях изумена.  Това са най-добрите продукти за нокти ,които някога съм пробвала и наистина работят ! Тествах базата и топ лакът с друг лак на съвсем друга марка и ефектът беше същия - 7-8 бетон . Другото страхотно нещо в тази серия е ,че ноктите стават много твърди и се огъват много трудно ,което създава наистина много голям комфорт (особено в моето положение) .Четките на лаковете са големи и широки , и по този начин лакът се нанася толкова лесно без да се налага преповтаряне и разцапване по плочката . Толкова се радвам ,че най-накрая някой производител създаде лак ,който в действителност прави това което обещава и в случая улеснява толкова много жените. Поздравления на Essence ,защото отново оправдаха качеството на продуктите си .
Със сигурност ще се сдобия с още различни нюанси лакове от тази серия  ,и ще продължа да си купувам базата и топ лака ! 
Не ми е плащано по никакъв начин ,за да правя реклама на  Essence , всички тези продукти са купени с мои лични средства и мнението ми е напълно откровено .

Коментари

Популярни публикации